Beskrivelse |
Det har stået i avisen.
Fra arkivets avisudklipssamling.
AVISUDKLIP:
Kunderne sender Profil Optik Tranbjerg i top 4 på DK-hitlisten.
Hos Profil Optik i Tranbjerg er de glade. En nylig offentliggjort undersøgelse af kundetilfredsheden bringer forretningen op på en fjerdeplads blandt kædens 126 forretninger
af erling baastrup
Undersøgelsen er foregået ved, at kunderne har udfyldt spørgeskemaer om, hvor højt butikken ligger på udvalgte-områder, blandt andet med hensyn til priser, service, vinduesudstillinger, sortiment og imødekommenhed.
Kan blive bedre
Butiksindehaver Lone Fejrskov, som har haft butikken i 11 år, kan med stolthed berette, at Profil Optik i Tranbjerg har scoret 94 ud af 100 i gennemsnit på alle spørgsmålene. Det højeste på landsplan et 95.4.
-Vi hat fået 99.2 på imødekommenhed, 98 på god stemning og faglig dygtighed, fortæller Lone Fejrskov og fortsætter:
-Vores laveste et 86 på ventetid, og det ved vi godt, at vi skal blive bedte til at håndtete, men vi givet os god tid til votes kunder, hvorfor tiden kan løbe fra os. Den forretning, det har den største score, er en mand- i kone-butik: [ -Det skal vi da læte af. - Vi et ni her på stedet, så vi skal være ekstra opmærksomme på, at informationer ikke gåt tabt, siget Lone Fejrskov.
Anderledes
At det gåt så godt hos Profil Optik i Tranbjerg skyldes ifølge indehaveren, at man forsøger at være anderledes. Det skal være hyggeligt at gå til en optiker. Kunderne far tilbudt drikkevarer og forfriskninger og læsestof, når de kommer og må vente lidt.
Forretningen forsøger også at gøre opmærksom på, at det
ikke kun handlet om briller. også om oplevelser i almindelighed.
|