Frk. Martha Luise Pouls (03 okt 1891-10 okt 1976), datter af lods Jacob Peter Pouls (1852-1926) og hustru Ane Jacob Præst (1859-1893).
1946-1976 ejer af Strandlinien 20, Dragør.To optagelser, der adskiller sig ved at øjnene er rettet enten mod kameraet (tilv. 4941) eller mod vinduet (tilv. 4929).
Del af billedserie på 19 optagelser (tilvækst 4927-4945).
Årstal
1976
Dateringsnote
04 maj 1976
Lokalarkivet gennemfotograferede hendes hjem den dag.
Nødvendige cookies hjælper med at gøre en hjemmeside brugbar ved at aktivere grundlæggende funktioner, såsom side-navigation og adgang til sikre områder af hjemmesiden. Hjemmesiden kan ikke fungere optimalt uden disse cookies.
Statistik
Statistiske cookies hjælper os med at forstå, hvordan besøgende interagerer med hjemmesiden ved at indsamle og rapportere oplysninger.
Se anvendte cookies
Cookieudbyder
Navn
Formål
Type
Varighed
Google Analytics
_ga
Registrerer et unik ID, som anvendes til at generere statisk data, om hvordan den besøgende anvender hjemmesiden.
3. part
2 år
Google Analytics
_gat
Anvendes af Google analytics til at registrere antallet af events.
3. part
1 minut(ter)
Google Analytics
_gid
Registrerer et unikt ID, som anvendes til at generere statisk data, om hvordan den besøgende anvender hjemmesiden.
3. part
1 dag(e)
Vimeo
vuid
Indsamler data om brugerens besøg på hjemmesiden såsom hvilke sider der er læst.
3. part
2 år
Marketing
Marketing cookies bruges til at spore brugere på tværs af websites. Hensigten er at vise annoncer, der er relevant og engagerende for den enkelte bruger, og dermed mere værdifulde for udgivere og tredjeparts-annoncører.
Se anvendte cookies
Cookieudbyder
Formål
Type
Youtube
Indsamler oplysninger om brugerne og deres aktivitet på websitet via indlejrede videoafspillere med det formål at levere målrettet annoncering.
3. part
Vimeo
Indsamler oplysninger om brugerne og deres aktivitet på websitet via indlejrede videoafspillere med det formål at levere målrettet annoncering.
3. part
Shareaholic
Indsamler oplysninger om brugerne og deres aktivitet på websitet og delingen af indhold på sociale medier med det formål at levere målrettet annoncering.
3. part
Google
Anvendes til at registrere og rapportere om hjemmesidebrugerens handlinger efter at have set eller klikket på en af annoncørens annoncer. Formålet er at måle effekten af en annonce samt at målrette annoncer til brugeren.